Hejoo
Wpadłam na pomysł zmienienia imienia (!) małej, której imię zminiło się na dość nietypowe. Z Laveliet na ... Sachi, czemu nie? Otóż mam w planach zakóp fur wiga, jakiego narazie nie zdradze ^^'
Zapraszam do sesji!
*zapomniałabym, wpisy nie będą tak często, ponieważ mam "kłopoty" z internetem :v kc was rodzice </3*
Dziękuję za uwagę Kamyk~